    Date: Sun, 28 Apr 2013 09:57:20 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl> <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl>
    <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl> <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl>
    <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <51769de6$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51779856$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177bb7a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177fba3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304250009540.632@quad>
    <5178f8fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <klatnt$eac$1@news.task.gda.pl>
    <5178fd7b$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <klaupo$dqn$5@node2.news.atman.pl>
    <517905c5$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb12n$o5i$1@news.task.gda.pl>
    <51790e01$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2q3$sjg$1@news.task.gda.pl>
    <5179493f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld82g$446$2@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1304261428190.1940@quad>
    <517bbe04$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304272211480.3448@quad>

    > On Sat, 27 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Objaśniam: kursant ODPOWIADA za łamanie prawa, tak jak
    > każdy inny KIERUJĄCY.

    Owszem, ale jest to pewna hipokryzja. Bo z definicji kursant te błędy
    popełnia, tylko że przymyka się na nie oko, a z racji małej kontroli na
    drogach po prostu zazwyczaj przechodzą płazem. Przy założeniu, że umiemy
    wyłapać 100% błędów i ukarać za nie mandatami, żadna L-ka by po mieście
    nie jeździła.

    > On NIE MA PRAWA popełniać błędów polegających na łamaniu
    > prawa! I z góry objaśniam czego się uczy: jak "nie na placu"
    > ruszyć ze skrętem w lewo kiedy zielone się zapali,

    No. UCZY. Więc zanim się nie nauczy, to robi to źle.

    > tak
    > aby przy tym nie zgasł silnik, przykładowo.

    I łamie prawo. Tylko, że ścigalność jest zerowa, bo nawet jak jakiś
    policjant to zauważy, to musi być mocno nawalony, żeby się czepić.

    > I teraz z kolei ja proszę o objaśnienia, dwa:
    > - co z pytaniem o to, GDZIE wobec tego uczą się kursanci (patrz
    > wyżej, to jest uwaga do konkretnej tezy, nie postawina
    > "tak sobie")

    No temat gdzie się uczą, gdzie powinni itp. to jest owszem, temat
    szerszy. Może i faktycznie nauka na symulatorach w 1 etapie powinna być
    wdrożona. Może za jakiś czas tak będzie.

    > - czy ta sama osoba, jadąc rowerem, popełnia TE SAME błędy?

    Może. Nie rozumiem do czego dążysz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek