  • Data: 2013-04-28 17:52:46
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2013 12:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Całości planety?

    Całości wszechświata, kosmosu, jak to nazwiesz.

    > Mechanizm poznany.

    Nawet jeśli (choć nie ma takiej naukowej możliwości, bo brak jest punktu
    odniesienia) i założymy, że to poznanie jest właściwe, to nie jest ono
    sprzeczne z tym, że zostało zainicjowane przez osobowego Boga a nie
    przez bezosobową Siłę Fizyki.

    > Kłamiesz.

    Ależ oczywiście, naukowcy wydostali się poza wszechświat i badają go z
    zewnątrz tylko ja kłamię, że od środka.

    > Kłamiesz.

    Ciekawe gdzie widzisz te sprzeczności, nawet jak przyjąć na wiarę, że
    badania prowadzone przez ateistów przypadkowo dały właściwy wynik.

    > Bo ty de facto twierdzisz, że bóg jest idiotą.

    Wg twoich kryteriów, gdyż nie podoba ci się to, co stworzył. Mi się
    podoba i uważam, że jest to idealne, tak jak sam Bóg. Bo Bóg jest
    wzorcem idealności.

    > Kłamiesz.

    Kłamiesz.

    > Ja ci bardzo współczuję, że twój wymarzony partner/partnerka ma rozwój
    > emocjonalny dziecka i inteligencję zwierzęcia, ale znowu kłamiesz.

    Kłamiesz.

    > Kłamiesz.

    Kłamiesz.

    > Kłamiesz.

    Kłamiesz.

    > Ewolucja została udowodniona i każdy następny rok przynosi nowe dowody.

    Nawet jeśli, to nie jest sprzeczna z chrześcijaństwem. Aczkolwiek ja w
    te dowody nie wierzę. Ale nie potępiam tych, co wierzą, bo to jedna z
    możliwości. Pozostaje wiara.

    > Mhm. Nie jestem wiarygodny bo jestem zdolny do niezależnej oceny twoich
    > urojeń? Fascynujące.

    Nie jesteś wiarygodny, bo nie jesteś zdolny do pojęcia istnienia Boga
    oraz Jego wpływu na świat.

    > Z tym że ci, co tych problemów nie mają, zachowują rozsądek względem
    > liczby dzieci.

    Jeżeli przez rozsądek masz na myśli małą liczbę dzieci, to nie
    zachowują, bo mała liczba dzieci, jeśli ma się warunki na większą, jest
    zdecydowanie nierozsądnym posunięciem.

    > Primo: do zniknięcia to właśnie bezmyślne i nieograniczone rozmnażanie
    > prowadzi.

    Nie. Oni prowadzi do rozwoju.

    > Secundo: odróżnił łaskawie, tępy fundziaku, ustabilizowanie populacji na
    > utrzymywalnym poziomie do czasu umożliwienia masowej kolonizacji innych
    > światów, od zlikwidowania populacji.

    Zrozum łaskawie, tempy plampuku, że cywilizacja musi się rozwijać
    inaczej zginie.

    > Tertio: to wy, fundziacy, marzycie o końcu świata i tym samym ludzkości.

    A wy, plampuki, marzycie o panowaniu szatana.

    No nic, poziom szamba znacznie się obniżył. Zabawa w
    kłamiesz-kłamiesz-kłamiesz mnie mało kręci, będę się wycofywał z tej
    dyskusji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek