  • Data: 2013-04-28 18:36:48
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > Całości wszechświata, kosmosu, jak to nazwiesz.

    Do kilku sekund po punkcie osobliwym teorie póki co działają ładnie i są
    stopniowo coraz precyzyjniejsze.

    > Nawet jeśli (choć nie ma takiej naukowej możliwości, bo brak jest punktu
    > odniesienia) i założymy, że to poznanie jest właściwe, to nie jest ono
    > sprzeczne z tym, że zostało zainicjowane przez osobowego Boga a nie
    > przez bezosobową Siłę Fizyki.

    Ale to jest mnożenie zbędnych bytów - równie dobrze możesz upierać się,
    że kwiaty swoje kolory zawdzięczają Pigmentowym Wróżkom.

    > Ależ oczywiście, naukowcy wydostali się poza wszechświat i badają go z
    > zewnątrz tylko ja kłamię, że od środka.

    Jak ty mało wiesz o nauce... Typowy fundziak.

    > Ciekawe gdzie widzisz te sprzeczności, nawet jak przyjąć na wiarę, że
    > badania prowadzone przez ateistów przypadkowo dały właściwy wynik.

    Ależ nie przypadkowo. Dzięki temu, że zamiast zadowolić się odpowiedzią
    "to Bóg!" zadawali pytania i zgłębiali temat.

    > Wg twoich kryteriów, gdyż nie podoba ci się to, co stworzył. Mi się

    Widziałeś, jak tworzył?

    > podoba i uważam, że jest to idealne, tak jak sam Bóg. Bo Bóg jest
    > wzorcem idealności.

    Egomaniak ze skłonnością do genocydu jest ideałem? LOL

    To taki Hitler był niemalże idealny. Jedynym jego problemem było to, że
    przegrał.

    > Kłamiesz.

    Drugie się nie liczy.

    > Kłamiesz.

    Patrz wyżej.

    > Kłamiesz.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie...

    > Kłamiesz.

    Udowodnij.

    > Nawet jeśli, to nie jest sprzeczna z chrześcijaństwem.

    Ależ jest.

    > Aczkolwiek ja w te dowody nie wierzę.

    Bo jesteś głupi i więcej dla ciebie warta jest starożytna mitologia niż
    nowoczesna nauka. Dzieci też leczysz wkładając do pieca na trzy zdrowaśki?

    > Ale nie potępiam tych, co wierzą, bo to jedna z
    > możliwości. Pozostaje wiara.

    Mylisz wiarę z wiedzą.

    > Nie jesteś wiarygodny, bo nie jesteś zdolny do pojęcia istnienia Boga
    > oraz Jego wpływu na świat.

    Jestem zdolny. Przedstaw dowody, to pogadamy. Nie jestem zdolny do
    przyjmowania bajek za fakty - czy to o świętym mikołaju, czy o
    krasnoludkach, czy o innych mitycznych stworzeniach.

    > Jeżeli przez rozsądek masz na myśli małą liczbę dzieci, to nie
    > zachowują, bo mała liczba dzieci, jeśli ma się warunki na większą, jest
    > zdecydowanie nierozsądnym posunięciem.

    Ale nie ma warunków. Ludzi na świecie jest za dużo. A ciśnienie
    demograficzne to podłoże wielu konfliktów.

    > Nie. Oni prowadzi do rozwoju.

    Bredzisz.

    > Zrozum łaskawie, tempy plampuku, że cywilizacja musi się rozwijać
    > inaczej zginie.

    Rozwijać - tak. Bezrozumnie pomnażać populację - nie.

    Znajdziesz nowe światy do kolonizacji i sposób taniego transportu
    nadmiaru populacji - proszę uprzejmie. Póki co - po to mamy
    antykoncepcję, żeby nie wyginąć poprzez nadmierne rozmnożenie.

    > A wy, plampuki,

    Nie znam tego słowa.

    > marzycie o panowaniu szatana.

    Kłamiesz. W te bajki też żaden ateista nie wierzy.

    > No nic, poziom szamba znacznie się obniżył. Zabawa w
    > kłamiesz-kłamiesz-kłamiesz mnie mało kręci, będę się wycofywał z tej
    > dyskusji.

    Ale to nie moja wina, że ty uporczywie kłamiesz. No chyba że jesteś aż
    tak głupi i niechcący piszesz te brednie.