  • Data: 2013-04-28 18:08:14
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2013 12:45, Andrzej Lawa pisze:
    > Może ty nie słyszałeś o szalunku, ale to twój problem,
    > fundamentalistyczny idioto.

    I trzeba go zbudować, prawdaż?
    Za chwilę powiesz, że trzeba dać betonowe kręgi. A potem się zdziwisz,
    że pisałem, iż to właśnie robią niektóre fundacje pomagając Murzynom w
    budowie studni.

    > Idiota-fundziak może faktycznie zna tylko taką metodę. Ja mam do tego
    > narzędzia. Tanie. No i gdzie te skały? W górach problemów z wodą raczej
    > nie ma.

    Jaaaaaaaasne. Szkoda, że nie zapamiętałem tytułu tego filmu, co właśnie
    szli przez góry kilka godzin po wodę.

    > Zasadniczo to są towary luksusowe.

    I brakowało ich z nadmiaru populacji. Potem nagle z dnia na dzień
    populacja spadła i półki w sklepie się zapełniły.

    To twój tryb rozumowania.

    Bo mój jest taki,że im nierzadko wody i jedzenia brakuje wcale nie z
    powodu za dużej populacji tylko warunków politycznych i braku
    infrastruktury.

    > I sobie radzili. Głodu nie było.

    Rozumiem, że ci z Zachodu mieli się nie wtrącać?

    > Mhm. Włączali się oczywiście z całkowicie altruistycznych powodów ;->

    Nie ważne jakich, po prostu szkoda, że się włączali. Powinni PRL
    zostawić sobie.

    > Wiecznie dając jałmużnę i zakładając, że inaczej sobie nie poradzi -
    > tak, w ten sposób stwierdzasz, że ten ktoś jest od ciebie gorszy.

    Jak w danej chwili umiera z głodu czy pragnienia, to trzeba mu pomóc
    stanąć na nogi.

    > Pomoc ma polegać na pomocy w SAMODZIELNYM stanięciu na nogi.

    No. I dlatego pomagają np. budować studnie. Prowadzi się także edukację
    dzieląc swoimi zdobyczami naukowymi. Kolega np. jechał kiedyś na
    wolontariat do Rwandy gdzie organizował edukację komputerową.

    > Ale uważasz ich za gorszych, bo są inni.

    Nie uważam ich za gorszych. Uważam ich za INNYCH. Przerabiałem to kiedyś
    z pierdolniętą feministką. Ja mówię, że kobiety mają INNE mózgi i
    inaczej postrzegają pewne rzeczy. A ona w ryk, że ją uważam za gorszą.
    Tłumaczę jej, że akurat nie gorszą tylko INNĄ, a ona wciąż wrzeszczy...

    Tak jak sąsiad nie jest ode mnie gorszy, ale jest INNY, nie jest z
    rodziny Śmiejków, więc jest w INNYM kręgu miłości. I jak będzie pożar i
    będę miał ratować swoją córkę albo córkę sąsiada, to pobiegnę po swoją.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek