  • Data: 2013-04-28 18:39:04
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz sobie żądać do woli, twoje żądania nie sprowokują mnie do
    > wystawiania Pana, Boga mego na próbę. Bo On sobie tego wyraźnie nie życzy.

    Ale ja wystawiam na próbę Twoją wiarę. Jak Abrahama - tylko zamiast
    ofiary z syna domagam się ofiary osobistej.

    Ale to normalne - jak chodzi o zabijanie innych to chrześcijanie są
    bardzo entuzjastyczni. A jak siebie poświęcić... o, to już gorzej.

    > Pozwiesz mnie czy przyślesz pachołków jak Arnold Pałka (nie przetwarzam)?

    Twoja matka jest szatan, a twój ojciec to szatan pedał. I tyle. nie będę
    sobie zawracał głowy takim gówniarzem jak ty.