    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Sat, 27 Apr 2013 19:32:47 +0200
    <klgqlc$hh4$1@node2.news.atman.pl>
    <517bf9b1$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <klgud2$gcg$1@node1.news.atman.pl>
    <517c055b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>

    > Pewnie i nie mają.

    LOL

    > Studnię trzeba wykopać na przykład na głębokość 10-16m (taki przykład
    > znalazłem na szybko) i wyłożyć kręgami betonowymi.

    W dwa dni, w twardej ziemi, wykopałem 2-metrową studnię o średnicy
    przeciętnego kręgu. To akurat studnia chłonna, ale przy czyjejś pomocy
    (odbieranie urobku) w tydzień czy dwa dokopałbym się tych 16 metrów.

    Mnożysz nieistniejące problemy, podobnie jak nieistniejące byty.

    > Poza tym, robi się
    > też wodociągi.

    No i?

    > Nie. Wskutek braku chrześcijańskich wartości i z powodu grzechu. Fidel
    > dyktaturzy na Kubie z braku lejbebsraumu?

    Nie, z powodu zagrożenia zewnętrznego (USA).

    I zwracam uwagę, że nie ma tam ustawicznych wojen i choć są pewne
    problemy z paliwem, to jednak jedzenia i picia mają dość.

    > I nasz człowieczy wewnętrzny problem.

    Który wymaga rozwiązań kompleksowych i "od wewnątrz", a nie
    krótkowzrocznych szczepień, idiotycznej fundamentalistycznej propagandy
    przeciwko antykoncepcji oraz odpadków z pańskiego stołu nazywanych
    "żywnościową pomocą humanitarną". Jeśli obecna populacja nie potrafi się
    sama wyżywić, to JEST ZA DUŻA.

    > <lawamode>Taki rasista jak ty tego
    > nie zrozumie, bo dla niego afrykanery to nie są ludzie</lawamode>, ale

    I znowu kłamiesz. To są ludzie i mają dokładnie takie same potencjalne
    możliwości w radzeniu sobie z własnymi problemami, jak białasy z Europy.

    To ty robisz z nich podludzi, którzy nie są zdolni do samodzielnego
    utrzymania.

    > ja otaczam miłością chrześcijańską wszystkich ludzi.

    Ponowne kłamstwo - strasznie cię burzy to, że w USA ludzi innych niż
    prawdziwi "biali bogobojni amerykanie" jest proporcjonalnie coraz
    więcej. Dlaczego tych innych nie kochasz, hipokryto?