  • Data: 2007-10-25 09:29:07
    Temat: Re: OT: Urlop wychowawczy a lojalka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Oct 2007, Henry(k) wrote:

    > A jak zabezpieczysz się przed nadużywaniem tego prawa przez
    > pracodawców? Co ma zrobić pracownica która usłyszy "zrób mi
    > loda bo Cię zwolnię" albo ktoś kto usłyszy "masz zostawać
    > po godzinach z własnej woli bo wylecisz".

    Do tego co inni napisali, dołożę taki p. widzenia: dopóki
    propozycja "to nie pyskuj tylko SAM zostań pracodawcą" będzie
    powodowała gest pukania się w głowę, dopóty pracodawcy będą
    mogli sobie pozwalać na różne "numery".
    Jak pracodawca będzie musiał się liczyć z faktem, że część
    pracowników faktycznie SPRÓBUJE tak zrobić (a tym samym inni
    będą mieli do kogo pójść, bo oczywiście nie ma sensu żeby
    100% populacji zakładało firmy), to owe przypadki wymrą
    śmiercią naturalną.
    Na przestępczą propozycją pracownik wezwie policję i pójdzie
    pracować gdzie indziej.
    Problemem jest to, że przeważnie nie ma dokąd pójść.
    Czego to dowodzi? Chyba nie "dbania o losy małych pracodawców"
    przez państwo i prawo, nie sądzisz? :)

    pzdr, Gotfryd