  • Data: 2004-03-25 06:41:00
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niby jak? Pobiją mnie? Wytargają na siłę z pociągu, a tym samym
    naruszą
    > moją nietykalność osobistą?

    Hehehe nie - po prostu spiszą (115 + przewozne)

    > A jak wezwą policję, SOK, kierownika pociągu, to
    > powiem, że pan zachowywał się nieuprzejmie, nie chciał okazać
    identyfikatora
    > celem spisania danych znajdujących się nań, które to dane były mi
    potrzebne
    > w celu zgłoszenia do firmy, faktu złego zachowania tego pracownika. Jednym
    > słowem jeśli rzeczywiście masz bilet, to za wiele Ci nie zrobią...

    Ojjj zdziwisz się i to mocno. Zgodnie z Prawem Przewozowym pasazer ma
    posiadac bilet i _okazywac_ go na kazde ządanie kontrolera. W swojej
    karierze zdarzało mi się juz spisać osobę, która bilet jak najbardziej
    miała - własnie dlatego ze robila sobie takie jaja jak tu opisujesz...

    > Pozwolę się nie zgodzić, SRJP kontroler ma mieć po to, aby na prośbę
    > podróżnego udzielić informacji na temat połączenia, jeśli tego nie ma i
    nie
    > może udzielić informacji mam prawo podejrzewać, że coś z tym panem jest
    nie
    > tak...

    Podejrzewac sobie masz prawo, niemniej masz tez obowiązek okazac temu Panu
    bilet. Wystarczy ze ma identyfikator.

    > A z tego co pamiętam to
    > identyfikatory RENOMY nie mają podanej daty ważności, co też jest jednym z
    > wymogów Art.33a, no chyba, że to też już się zmieniło.

    Coraz dziwniejsze informacje prezentujesz....Nie wiem czy wiesz ale
    wszystkie identyfikatory wyrabia jedna i ta sama firma o nazwie PKP PR,
    zatem szmata z Renomy nie rozni sie absolutnie niczym (poza nazwa podmiotu)
    od takiej z KPZtu czy z ZUGu....

    pdr
    Olo