  • Data: 2004-03-25 23:44:21
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIE OKAZAŁ = nie wydałeś mu się osobą godną tego czynu, a przyczyn
    tego
    > może być kilkadziesiąt. NIE OKAZAŁ = GDZIEŚ WŁOŻYŁ I SZUKA. W domyśle jak
    > znajdzie to okaże.

    Przepraszam bardzo, ale jezeli sugerujesz, ze w majestacie prawa mozna sobie
    jezdzic na gape i wystarczy oswiadczenie "tak, posiadam bilet" zeby
    kontroler nie mogl wystawic wezwania to na tym nasza dyskusja sie konczy.
    Jest pewna granica kretynizmu pytan, ponizej ktorej juz przestaje
    odpowiadac...

    > Kiedyś trafisz na cwańszego i zobaczysz, że
    > to nie jest takie proste.

    Buehehehehe przy co drugiej kontroli trafiam - wiesz ilu mnie juz straszyło
    sądami?

    > Jeśli odmówię okazania biletu Wam i pokażę, go tylko kierownikowi
    > pociągu/konduktorowi, ciekawe, czy nie zawahasz się wezwać policji, Ja
    bilet
    > mam i okazałem go osobie upoważnionej do kontroli biletów, a Tobie nie,
    > motywując to Twoim chamskim zachowaniem.

    Daje sobie rękę odciąć ze policjanta kompletnie nie będzie obchodziło jakim
    tam swistkiem mu wymachujesz - po prostu uzbroi mnie w komplet Twoich danych
    i sobie pojdzie. Z autopsji - mialem juz parędziesiąt takich interwencji.

    > Nie ma też w tej ustawie nic na temat utrudniania pracy
    > osobie upoważnionej do kontroli biletów.

    Nie ma tez ani slowa o zakazie utrudniania zycia cwaniakom i chamom Tobie
    podobnym.

    > A renomiarzy będę tępił bo są to nienormalne ćwoki,

    Znając chłopaków z Renomy głęboko wierzę ze znacznie prędzej oni skutecznie
    stępią Ciebie :-)))))

    > jakieś 2 lata temu,
    > taki jeden chciał mi wystawić opłatę dodatkową, za to, że w składzie
    > 2-2-2-1-1-2-2-2 przechodziłem z jednej grupy wagonów 2 kl. do drugiej
    grupy
    > wagonów 2 kl. przez klasę 1 mając bilet na klasę drugą.

    Trzeba było przejsc od zewnątrz - filmów z Seagalem nie oglądasz?

    pdr
    Olo