  • Data: 2022-03-31 00:31:04
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-30, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > zacznijmy od tego, że miała przeziębienie i dodatni wynik testu, który
    > wcale nie świadczy o tym, czy ktoś choruje na C19 czy nie. Jak pisałem,

    Wyrokujesz, a nawet nie wiesz czy był to ART czy PCR. PCR też do dupy?

    > wyjaśniał to dość dokładnie dr Norman Pieniążek. Wcześniej wyjaśniali to
    > lekarze, jak dr Basiukiewicz, czy dr Rubas i wielu innych. Sam wynalazca
    > testu mówił, że nie nadaje się on do diagnostyki.

    Którego testu? ART? 90-97% w badaniach OIDP. Bywały wpadki niektórych
    serii niektórych producentów. Tak, jestem świadom, że sok owocowy też
    potrafi dać wynik dodatni, czym bryndzlują się różne szurskie grona. Nie
    mniej, jeśli testuje się zgodnie z procedurą trafność wskazań jest dość
    wysoka, choć oczywiście dane te nie pochodzą od Pieniążka.

    --
    Marcin