  • Data: 2022-03-31 07:58:44
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyrokujesz, a nawet nie wiesz czy był to ART czy PCR. PCR też do dupy?

    tak też do dupy. Nie nadaje się do diagnozowania, o czym mówił twórca
    testu. Poczynając od tego jak test należy skalibrować, poprzez to jak
    czysty ma być wymaz, przez fakt, że znalezienie w wymazie fragmentu kodu
    o niczym nie świadczy aż do tego, że testowanie w kierunku jednego
    wirusa, gdy podobne objawy może dawać ok 200 z nich to głupota i powie
    ci to każdy bardziej ogarnięty lekarz.

    > Którego testu? ART? 90-97% w badaniach OIDP. Bywały wpadki niektórych
    > serii niektórych producentów. Tak, jestem świadom, że sok owocowy też
    > potrafi dać wynik dodatni, czym bryndzlują się różne szurskie grona. Nie
    > mniej, jeśli testuje się zgodnie z procedurą trafność wskazań jest dość
    > wysoka, choć oczywiście dane te nie pochodzą od Pieniążka.

    mowa o testach PCR.

    --
    http://zrzeda.pl