  • Data: 2022-03-31 11:44:22
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Tak jak w przypadku wielu innych patogenów dostających się przez układ
    > oddechowy: odpowiedź komórkowa, poszukaj pod hasłem pierścień gardłowy.

    Pierścien gardłowy co? Możesz być odrobinę bardziej precyzyjny? Jakaś
    publikacja w recenzowalnym czasopiśmie opisująca wpływ na kowid np.?

    > tak, bo przeciwciała to nie jedyna odpowiedź organizmu. Przeciwciała, to
    > późny moment odpowiedzi organizmu na patogen. I nie zawsze trzeba ich dużo.

    Rozumiem, że sugerujesz, że można mieć wirusa w organiźmie z
    pełnoobjawową chorobą i nie mieć przeciwciał?

    > Zapytaj. Jeśli nie widzisz, że przez lata wszystko się zmienia i niegdyś
    > konkurujące firmy (teraz też udają, że konkurują), są obecnie własnością
    > tych samych właścicieli (w zasadzie większość globalnych firm), to może
    > zrozumiesz, że obecnie robi się duża koncentracja majątku.

    No pytam. Wydajesz się być jego wielkim entuzjastom. Na farmę jadą
    wszystkie szury od lat, dekad całych, więc nic się chyba tu nie
    zmieniło, a dr Pieniążek nagle zaczął jechać na emeryturze. Próbuję
    jakoś umiejscowić ten atak altruizmu, którym się powoduje jak to
    sugerujesz.

    --
    Marcin