eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-09 21:32:32
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2023 o 18:08, J.F pisze:

    > Wiec nie myl rzeczywistej ilosci ofiar, z tym co rzekomo udało sie
    > udowodnic.

    Czyli, jeśli fakty nie potwierdzają materiału prasowego, to tym gorzej
    dla faktów? :-)

    > A gdzies tam te rzekome 632 porcje pavulonu pobrano.
    > Na ujawnieniu afery? Pismaki. A jesli prawdziwa afera, to jeszcze
    > łodzianie skorzystali.> A wczesniej zaklady pogrzebowe (niektore) i
    > pracownicy PR. Na ujawnieniu skorzystaly inne zaklady pogrzebowe, a
    > stracili pracownicy PR.

    Zauważ, że z tego, co znalazłeś w pierwotnej informacji nie było nic na
    temat zabójstw.

    Dodając do tego rzekomą informacje o 600 ampulkach pavulonu ...
    > Nie mowie nie, ale tych 600 ampułek wydaje mi sie wiarygodne. A inne
    > karetki nie zuzywaly wcale.

    Może załogi bały się intubować. Mniejsze kwalifikacje, albo brak
    sprzętu. Przy takim założeniu całe śledztwo wobec niepowodzenia wątku
    korupcyjnego skupiło się na najlepszych załogach.

    > No ale niezawisly sąd widac stwierdził, ze nie koloryzowano.

    Jak to nie? Popatrz na przekaz. Nawet tu, zanim poszukałeś faktów, to
    wyszliśmy z jakiś masowych morderstw popełnianych przez zdegenerowanych
    ratowników dla kilku złotych.

    > No wlasnie. Wiec licze na to, ze uczciwy lekarz bedzie wentylował.

    No ale tym tokiem rozumowania wszyscy stali by się nieśmiertelni.

    > Mozna probowac statystycznie. Ale sa inne leki zwiotczające, ktorych
    > chyba nie zakazano.

    Czyli, skoro nie udowodniliśmy morderstw, to tym gorzej dla faktów - na
    pewno mordują, tylko inaczej?

    > Ale jakis chyba raport zuzycia robią, a i zapotrzebowanie wypisuje
    > chyba ktos bardziej odpowiedzialny, niz sanitariusz.

    Za co?

    > Pewnie do wyciagnienia z akt sprawy, ale nie udostępnią. I mamy za
    > daleko. Uzasadnienia wyroku nie ma gdzies w internetach?

    Sądzę, że nikt się tym szczególnie nie interesował. Przedmiotem
    postępowania nie było sprzeniewierzenie środków na zakup leków.

    > Bo sie PR zaopatruje w hurtowni na podstawie zamówienia :-)
    > Albo sie wreszcie trafila jakas bardziej fachowa siła robocza, ktora
    > wiedziała do czego ten lek słuzy i że w karetce malo potrzebny.

    OK! Ale żeby akurat wtedy, gdy ktoś donosi o korupcji? Nie wydaje Ci się
    to dziwne?

    > Ja tam najpierw podejrzewałem, ze dostarczali komus na lewo,
    > jakiemus prywatnemu szpitalikowi ... ale w obliczu zarzutu zabójstwa,
    > to by chyba powiedzieli komu.

    O widzisz! Powiem, że mnie by mordowanie pacjentów dla prowizji nie
    przyszło do głowy.

    > Ale tu "za łapówki przejęły prosektoria w szpitalach". Inna sprawa,
    > i chyba juz karalna ...
    > Gdzies tam później z lekarzy i chyba sanitariuszy zrobili
    > funkcjonariuszy publicznych, ale to jednak pozniej. A moze nie
    > całkiem zrobili, bo "przysługuje ochrona prawna należna
    > funkcjonariuszowi publicznemu", a odpowiedzialnosc nie :-)

    Bo to jest specjalność Polski. Tu nic nie robiąc nagle możesz się z
    jednego dnia na drugi stać przestępcą.

    > Przy zabójstwie korzysc majątkowa nie jest potrzebna.

    Ależ oczywiście. Ale jak ładnie wygląda? Bo jakby zostało, ze
    udowodniono w kilku przypadkach, że załoga popełniła błąd, to już
    całkiem afera by straciła na blasku.

    --
    Robert Tomasik