eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-10 17:27:11
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Feb 2023 12:53:26 +0100, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    wc%C3%B3w_sk%C3%B3r%E2%80%9D

    > No więc nawet i nie przyszło do głowy, ze można tyle znaleźć o tamtej
    > aferze. Ja pamiętam, że wtedy była nagonka na sprawdzanie tych powiązań,
    > ale przekonałem przełożonych, że jest właśnie tak, jak to tu u góry
    > opisano. Nikt nie sprawdzał, czy powiązania są, bo nie miało to sensu.

    A zuzycie pavulonu sprawdzaliscie? A smiertelnosc w karetkach?

    Bo nas nie interesuja drobne pieniądze, tylko przekroczenie uprawnien
    przez sanitariusza, a konkretnie zabójstwa pacjentow, no chyba ze
    wolisz inna nazwę.

    I tu jak widac ... jak czlowiekowi płacą od trupa, to sie stara o
    wiecej trupow. A tu Policja odmawia sledztwa w sprawie pieniedzy.
    To moze faktycznie dobrze, ze pismaki "zrobily aferę".

    > Ale zauważa na drugi wymiar tego, co zacytowałeś. Przecież, jeśli to się
    > odbywało jawnie poprzez przekazywanie kasy na związki, to już na wstępie
    > było wiadomo, jak to działa.

    Tez mnie to zaciekawilo. Ale skoro nie wiadomo o co chodzi, to chodzi
    o pieniądze :-)
    Byc moze chodzi o inny wątek sprawy - te "przejęte prosektoria".

    > Czy nie uważasz, ze należało najpierw
    > zbadać, czy w ogóle całe zagadnienie stanowi korupcję?

    No ba - przeciez od tego sie zaczyna.
    Tzn w teorii KPK, bo praktyka w Łodzi jest jakas inna.

    Ale do kogo te pretensje?
    Do kolegow Policjantów i Prokuratorów, ze przepisów nie znają?

    > Przez 11 lat
    > ratownicy żyli w strachu, że może się okazać, że strasznym
    > przestępstwem.

    prosze jaka troska o pacjenta.
    O Stachowiaka tez bys sie tak troszczyl?

    Czy tylko o kolegów sie martwisz, w jakim to oni strachu zyją,
    ze za glupie uzycie tasera mogą 10 lat zaliczyc ...

    > Nie dało się tego w miesiąc w ramach czynności
    > sprawdzajacych ogarnąć i odmówić wszczęcia postępowania?

    Na moj gust, to nawet w godzinę.

    > Tylko, ze
    > wówczas dziennikarze byliby okrutnie niezadowoleni.

    Ale ktorzy - ci co pisali, że zakłady pogrzebowe łapówki płacą,
    czy ci, co pisali, ze w łódzkim pogotowiu ludzi sie zabija?

    > Ale przecież nikt nie mówił o mordowaniu ludzi.

    W pewnym momencie chyba jednak zaczęto mówić i mordowaniu.

    No i wątek poboczny - jak to jeden przedsiębiorca pogrzebowy zlecil
    zabicie drugiego przedsiębiorcy.

    > To tak, jakbyś miał
    > pretensje do Policji, ze nie wszczęła postępowania w sprawie zamachu na
    > Prezydenta RP, bo nie było zamachu. Ale może w ramach czynności w
    > sprawie zamachu wykryto by mafie VATowską :-)

    No, ta mafia to mnie ciekawi też, ale to moze w innym wątku.

    J.