eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Date: Sun, 23 Jan 2011 21:17:47 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <ihi2dg$oeg$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <ihh569$969$1@usenet.news.interia.pl> <ihhv4t$uh5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public51577.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1295813872 25040 79.163.201.121 (23 Jan 2011 20:17:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jan 2011 20:17:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ihhv4t$uh5$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3502.922
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3502.922
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:666559
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kondi" napisał

    > I słusznie - bo w pełni ma takie prawo.

    Ma, ale logiczne chyba, że albo odrzuca i oddaje towar, albo uznaje
    reklamacje i naprawia. Dziwna sprawa: odrzuca reklamacje i naprawia

    > I też słusznie - bo taki ma obowiązek.

    Więc podejmuje się naprawy (x)

    > A jaki sposób udowodiłeś?

    A czy wystarczającym dowodem jest to, że mam potwierdzenie przyjęcia towaru
    na którym nie ma żadnych zastrzeżeń?

    > Tylko pod warunkiem że ma na etacie licencjonowanego jasnowidza :D

    No jassne. Przyjmujemy na reklamację towar, a potem nagle okazuje się, że
    ten towar to inny towar i klient ma udowodnić, że oddał towar a nie inny
    towar :)

    > I znowu słusznie - tym masz udowodnić że był niezgodny z umową w momencie
    > zakupu

    To albo powołuje się na termin 6 miesięcy albo naprawia, czy może naprawiać
    a w przypadku np. sporu sądowego powiedzieć, że "a bo w ogóle to 6 miesięcy
    minęło i klient ma udowodnić, że wada istniała w chwili wydania towaru"?

    >A po co?? :D

    A np. po to, żeby zapytać o coś ważnego co jest w potwierdzeniu przyjęcia
    laptopa, a jest niezgodne ze stanem faktycznym.

    > Dogadaj się póki jeszcze możesz bo w sądzie to przegrasz.

    Akurat ta rada mało pomocna jest. Od 05.2010 nie udało mi się z nimi dogadać
    ani osobiście, ani przez Rzecznika Konsumentów ani też Polubownie nie
    chcieli, bo nie.

    A to, że nakaz zapłaty był wydany to nic nie znaczy?

    Pozdrawiam
    tp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1