eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Data: 2011-01-24 17:30:08
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin tp_grupy_dyskusyjne

    > Rozumiem, że w momencie oddawania towaru sklep może powołać się na 6
    > miesięcy, ale czy może to zrobić i coś z tego wynika, jeśli bierze się
    > za naprawianie towaru, w między czasie uwala matrycę (pęknięta),
    > podmienia dysk i baterię i uwala zasilacz, gubi kartę gwarancyjną i w
    > momencie, gdy dochodzi do rozprawy sądowej mówi, że "sorry, ale tak w
    > ogóle to klient musi udowodnić, że towar miał wadę w chwili wydania".

    Ale co ma wspólnego gwarancja z niezgodnością towaru z umową? Warunki
    gwarancji są dowolne, może jej nawet wcale nie być.

    > Jak już napisałem, producent już raz wymienił płytę na nową, przy
    > naprawie z tytułu ustawy płyta została ponownie wymieniona

    Czy płyta działa? No i przede wszystkim czy naprawiałeś tą płytę na
    gwarancji czy powołując się na niezgodność towaru z umową?

    > + powyższe
    > usterki.

    Sam piszesz, że powstały później, podczas naprawy, więc na jakiej
    zasadzie chcesz się powoływać na niezgodność towaru z umową? Jeśli sklep
    naprawiając płytę popsuł inne elementy, to oczywiście możesz dochodzić
    swoich praw, ale czy masz na to jakikolwiek dowód?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1