eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Data: 2011-01-24 13:09:21
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:ihjriq$tfo$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "to" napisał >
    >
    >> Oczywiście, że zmienia, sam napisałeś co.
    >
    > Rozumiem, że w momencie oddawania towaru sklep może powołać się na 6
    > miesięcy,

    Z automatu właśnie nie może - patrz sprawa Media Markt

    > ale czy może to zrobić i coś z tego wynika, jeśli bierze się za
    > naprawianie towaru, w między czasie uwala matrycę (pęknięta), podmienia
    > dysk i baterię i uwala zasilacz, gubi kartę gwarancyjną i w momencie, gdy
    > dochodzi do rozprawy sądowej mówi, że "sorry, ale tak w ogóle to klient
    > musi udowodnić, że towar miał wadę w chwili wydania".

    To co zrobili z laptopem to oszustwo (jesli to prawda a nie wydumany
    argument), natomiast ich "sorry" w pełni zgodne z prawem - aczkolwiek także
    z i ich strony nie rozumiem co to ma do rzeczy - po pierwszym poście
    sądziłem że nie jest to kwestia odmowy uznania reklamacji tylko niewłaściwej
    (zdaniem klienta) formy jej realizacji..


    >Jak już napisałem, producent już raz wymienił płytę na nową, przy naprawie
    >z tytułu ustawy płyta została ponownie wymieniona + powyższe usterki.

    Bez znaczenia dla sprawy.


    Kondi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1