  • Data: 2011-01-25 08:08:14
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik to napisał:

    > Sam piszesz, że powstały później, podczas naprawy, więc na jakiej
    > zasadzie chcesz się powoływać na niezgodność towaru z umową? Jeśli sklep
    > naprawiając płytę popsuł inne elementy, to oczywiście możesz dochodzić
    > swoich praw, ale czy masz na to jakikolwiek dowód?

    Jaki można mieć w takiej sprawie dowód?. Klient twierdzi że zasilacz i
    bateria były w chwili oddawania sprawne (reklamował, niedziałającą
    matrycę) a serwis twierdzi, że po diagnozie okazały się niesprawne i
    każe za ich naprawę zapłacić. Jak jakikolwiek biegły może udowodnić że
    spalenie jednego i drugiego nastąpiło w serwisie a nie tydzień wcześniej
    w domu klienta. Zwłaszcza że serwis będzie uznawany za profesjonalistę i
    jego słowo będzie dla sądu znaczyło więcej. Nie mówiąc już o twierdzeniu
    że coś było podmienione, serwis na wstępie stwierdzi nieautoryzowane
    naprawy sprzętu i brak plomb. Znajdź eksperta potrafiącego stwierdzić
    kto te plomby zerwał (wiem że śladem może być brak odcisków palców
    klienta wewnątrz laptopa, ale nie spotkałem się z takimi dowodami w
    żadnej sprawie w Polsce, gdyby ktoś tym laptopem zabił sąsiada to co
    innego..)