eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Data: 2011-01-24 12:33:29
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Od: "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "to" napisał >

    > Oczywiście, że zmienia, sam napisałeś co.

    Rozumiem, że w momencie oddawania towaru sklep może powołać się na 6
    miesięcy, ale czy może to zrobić i coś z tego wynika, jeśli bierze się za
    naprawianie towaru, w między czasie uwala matrycę (pęknięta), podmienia dysk
    i baterię i uwala zasilacz, gubi kartę gwarancyjną i w momencie, gdy
    dochodzi do rozprawy sądowej mówi, że "sorry, ale tak w ogóle to klient musi
    udowodnić, że towar miał wadę w chwili wydania". Jak już napisałem,
    producent już raz wymienił płytę na nową, przy naprawie z tytułu ustawy
    płyta została ponownie wymieniona + powyższe usterki.

    Pozdrawiam
    tp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1