eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemyRe: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Data: 2007-08-24 00:04:14
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23.08.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >> To nic MZ nie da. Listu tez nie musisz odbierać, nie? Wystarczy, że
    >> sprzedawca dzwoniąc pod prawidłowy numer wykazał należytą staranność.
    > W sumie to trzeba udowodnić : )
    > Jak sie nie odbierze to na bilingu nic nie bedzie :)

    Świadkowie, mogą mieć centralke rejestrującą połączenia (i ich próby)...
    trochę sposobów się pewnie znajdzie jak już raz trafią na cwaniaka który
    tak to zapragnie wykorzystać :) Potem to sąd oceni a wcześniej biegły
    zaopiniuje. A jak zaopiniuje poztywnie to koszty tego całego zamieszania
    obciążą zapewne konsumenta. Dodatkowo, zwróć uwagę, że sklep nie ma
    interesu prawnego w unikaniu w takiej sytuacji kontaktu z konsumentem.
    Wręcz przeciwnie, więc w grę chodzi tylko zaniedbanie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1