eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemyRe: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Data: 2007-08-24 07:31:50
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:

    >>> To nic MZ nie da. Listu tez nie musisz odbierać, nie? Wystarczy, że
    >>> sprzedawca dzwoniąc pod prawidłowy numer wykazał należytą staranność.
    >> W sumie to trzeba udowodnić : )
    >> Jak sie nie odbierze to na bilingu nic nie bedzie :)
    > Świadkowie, mogą mieć centralke rejestrującą połączenia (i ich próby)...
    > trochę sposobów się pewnie znajdzie jak już raz trafią na cwaniaka który
    > tak to zapragnie wykorzystać :) Potem to sąd oceni a wcześniej biegły
    > zaopiniuje. A jak zaopiniuje poztywnie to koszty tego całego zamieszania
    > obciążą zapewne konsumenta. Dodatkowo, zwróć uwagę, że sklep nie ma
    > interesu prawnego w unikaniu w takiej sytuacji kontaktu z konsumentem.
    > Wręcz przeciwnie, więc w grę chodzi tylko zaniedbanie.

    No ogólnie wiem co chcesz powiedzieć, ale tak czy siak, ja miałem taką
    sytuację, że przychodzę "15 dnia" i proszę o nowy telefon, oni: ale my
    dzwoniliśmy do pana. Odpowiedziałem, że nie dzwonili, a jak sprzedawca
    się zapierał to wyjąłem telefon i pytam, się z jakiego numeru dzwonili.
    Z zastrzeżonego. "Ale panie jak zastrzeżonych nie odbieram". Zrobił
    kwaśną minę, pokłócił się trochę, zażyczył abym do Motoroli odwołania
    wysyłał, a jak dalej upierałem się przy swoim, to zadzwonił do centrali
    i po chwili przyniósł mi nowy fon :)


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1