eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemyRe: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Data: 2007-08-24 07:34:50
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa pisze:

    > No ogólnie wiem co chcesz powiedzieć, ale tak czy siak, ja miałem taką
    > sytuację, że przychodzę "15 dnia" i proszę o nowy telefon, oni: ale my
    > dzwoniliśmy do pana. Odpowiedziałem, że nie dzwonili, a jak sprzedawca
    > się zapierał to wyjąłem telefon i pytam, się z jakiego numeru dzwonili.
    > Z zastrzeżonego. "Ale panie jak zastrzeżonych nie odbieram". Zrobił
    > kwaśną minę, pokłócił się trochę, zażyczył abym do Motoroli odwołania
    > wysyłał, a jak dalej upierałem się przy swoim, to zadzwonił do centrali
    > i po chwili przyniósł mi nowy fon :)

    Myślę że musimy tu uwzględnić dobrą wolę. Tak jak sprzedawca musi się
    starać dostarczyć odpowiedź na zgłoszoną wadę, ale nie musi jej
    dostarczyć (bo klient unika kontaktu), tak i klient musi wykazać dobrą
    wolę i chcieć odebrać to zawiadomienie, ale z pewnych względów do tego
    nie doszło, np. rozsądne moim zdaniem nie odbieranie telefonów z
    zastrzeżonych numerów.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1