    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Date: Mon, 17 Sep 2007 22:03:22 +0200

    PlaMa napisał(a):

    > Ale nie odpowiedziałeś mi.

    Odpowiedziałem precyzyjnie

    >Sklarujmy sytuację. Napisałem piękne pismo do
    > powiedzmy Orange, podałem w nim nazwę sprzętu, że powołuję się na
    > niezgodność towaru, opis co się stało, nazwę i adres sklepu gdzie
    > kupiłem, czego żądam oraz moje dane teleadresowe łącznie z telefonem i
    > mailem. Po tygodniu dzwonią do mnie z Orange i mówią mamy Pański sprzęt.
    >
    > I co teraz?

    Co to znaczy "mamy Pana sprzęt"? Dostali przesyłkę z towarem do naprawy czy
    mają już naprawiony sprzęt?

    > Mogę to zignorować bo nie przesłali mi odpowiedzi na moje roszczenie w
    > formie poleconego, czy nie?

    Zignorować możesz zawsze i wszystko. Tu się rozchodzi o to co Ty zrobisz (a
    nie Orange) jak się po miesiącu okaże, że sprzętu nie ma i nikt nic nie wie

    > Że jest tak by konsumentowi było jak najtrudniej :)

    Otóż to, a więc należy zawsze się zabezpieczać na wszelkie sposoby

    Podam Ci przykład jak wyglądała moje zgłoszenie do Plusa świeżo zakupionej
    Motoroli V500

    Tak się pechowo złożyło, że po dwóch tygodniach użytkowania padło złącze
    ładowania w nowym telefonie

    Zgłosiłem się do tego punktu Plusa, gdzie kupowałem telefon i na piśmie
    zgłosiłem niezgodność towaru z umową. Po mniej więcej tygodniu zadzwoniono
    do mnie, że jest już odpowiedź z serwisu Motoroli NA PIŚMIE i proszą bym
    podszedł i się zapoznał z pismem

    Można? Można

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk