eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ › Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Data: 2007-09-18 09:28:43
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Markus Sprungk pisze:

    > Co to znaczy "mamy Pana sprzęt"? Dostali przesyłkę z towarem do naprawy czy
    > mają już naprawiony sprzęt?

    No żądałem wymiany a oni dzwonią po tygodniu: Wrócił Pański sprzęt, jest
    naprawiony.

    > Zgłosiłem się do tego punktu Plusa, gdzie kupowałem telefon i na piśmie
    > zgłosiłem niezgodność towaru z umową. Po mniej więcej tygodniu zadzwoniono
    > do mnie, że jest już odpowiedź z serwisu Motoroli NA PIŚMIE i proszą bym
    > podszedł i się zapoznał z pismem

    Czyli powiadomili Cię telefonicznie, że możesz przyjść do nich i
    zapoznać się z ich decyzją? Dobrze rozumiem?

    Swoją drogą to konsumenta mało powinno obchodzić co napisała Motorola...
    przecież roszczenia zgłaszasz wobec sklepu i to on ma obowiązek się do
    nich ustosunkować.

    Ale wracając... Albo ja mało kumaty jestem albo Ty nie potrafisz mi tego
    wytłumaczyć dobrze :D

    Czy zadzwonienie do mnie żebym przyszedł i zapoznał się z ich decyzją to
    już odpowiedź na moje zgłoszenie, czy tylko pisemko, że uznają - nie
    uznają jest obowiązujące, poproszę jak dla przedszkolaka o odpowiedź
    typu: Jest tak albo jest tak :D


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1