eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ › Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Data: 2007-09-18 20:50:19
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa napisał(a):


    > No żądałem wymiany a oni dzwonią po tygodniu: Wrócił Pański sprzęt, jest
    > naprawiony.

    Zaraz, zaraz. To znaczy, że postąpili wbrew Twojej reklamacji? Ciekawe....


    > Czyli powiadomili Cię telefonicznie, że możesz przyjść do nich i
    > zapoznać się z ich decyzją? Dobrze rozumiem?

    Dokładnie. Dostałem info drogą telefoniczną, że jest decyzja serwisu i
    proszą bym przybył i zapoznał się z nią na miejscu, ewentualnie mogą mi
    podesłać faksem kopię tej decyzji. Akurat punkt Plusa jest w centrum, więc
    z pracy mam rzut beretem


    > Swoją drogą to konsumenta mało powinno obchodzić co napisała Motorola...

    To ich problem. Ja zgłaszam żądanie, oni się do tego żądania odnoszą


    > przecież roszczenia zgłaszasz wobec sklepu i to on ma obowiązek się do
    > nich ustosunkować.

    Poniekąd. To sklep firmowy, więc zgłaszam żądanie do operatora, który
    sprzedał mi wadliwy sprzęt


    > Czy zadzwonienie do mnie żebym przyszedł i zapoznał się z ich decyzją to
    > już odpowiedź na moje zgłoszenie, czy tylko pisemko, że uznają - nie
    > uznają jest obowiązujące, poproszę jak dla przedszkolaka o odpowiedź
    > typu: Jest tak albo jest tak :D

    A co tu tłumaczyć? Podczas składania reklamacji określasz w jaki sposób
    masz być powiadomiony o decyzji sprzedawcy. Jak określiłeś formę pisemną to
    w takiej formie otrzymasz odpowiedź, jak im napisałeś, że sam przyjdziesz
    przed upływem dwóch tygodni po odpowiedź to sklep będzie na Ciebie czekał.
    Stary - jest tysiące możliwości nawiązania kontaktu, ale skoro przepisy
    definiują 14-dniowy czas na odpowiedź to w jakiś sposób musisz mieć
    podkładkę, że sklep się wyrobił/nie wyrobił w tym czasie




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1