eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: JK <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Date: Mon, 08 Aug 2011 22:39:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <j1phie$shh$1@news.onet.pl>
    References: <j1pa13$jg0$1@inews.gazeta.pl> <j1pgm3$p2p$2@news.onet.pl>
    <j1pgqj$a7m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-94-231-58-82.ip.jarsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312835982 29233 94.231.58.82 (8 Aug 2011 20:39:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 20:39:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j1pgqj$a7m$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:685284
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-08 22:26, Masterson pisze:

    >>> Przyznam bez bicia, że często zalegam z rachunkami (nie opłacam faktur
    >>> na czas). Czy operator może tak po prostu zablokować połączenia
    >>> przychodzące i wychodzące bez kontaktu i powiadamiania? Wcześniej
    >>> otrzymywałem informacje od operatora, że zalegam z opłatami, później
    >>> były blokowane połączenia wychodzące. Teraz bez żadnej informacji są
    >>> blokowane połączenia przychodzące i wychodzące.
    >>>
    >>> Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    >>> powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?
    >>>
    >>
    >> To jest właśnie *ta* informacja.
    >>
    > Wiem, wiem. Wychodzę na ignoranta. Nie jest tak, że płacę "w taki
    > sposób" bo jest fajnie, ale z innych przyczyn (finansowych) i gdyby było
    > upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    > wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    > upominali, a teraz cisza. Cóż pozostaje czekać na włączenie kilka dni
    > (po wpłacie).
    >

    Na pewno w telefonie masz kalendarz. Wystarczy
    ustawić sobie przypomnienie na odpowiedni
    dzień i problem rozwiązany.


    --
    Pozdrawiam
    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1