eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-09 20:20:22
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Aug 2011, Masterson wrote:

    > upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    > wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    > upominali,

    Aż przestali.
    I to jest wyjaśnienie.
    Widocznie masz "ciągły dług" - dopuściłeś do sytuacji w której KOLEJNE
    faktury spłacasz z takim opóźnieniem, że jedno opóźnienie "zachodziło"
    na drugie.
    No to skoro już DOSTAŁEŚ kilka upomnień, a dług z tytułu umowy
    nie był (w żadnym momencie!) uregulowany... uznali za stosowne
    spytać metodą która ma szanse dotrzeć do adresata ;)

    Mam nadzieję wyrażam się jasno: jest klient który nie zapłacił,
    SMS, zapłacił, OK.
    Nie zapłacił, SMS, nie zapłacił drugiej faktury, SMS, zapłacił
    obie faktury, OK, nie ma długu (na drugi dzień może być dług
    z trzeciej f-ry - ale *nie ma ciągłości*)
    A jest klient który nie płaci, SMS, druga faktura, nie płaci,
    SMS, zapłacił, ale NIE CAŁOŚĆ DŁUGU, trzecia faktura, SMS,
    znowu NIE SPŁACIŁ CAŁEGO DŁUGU... i figuruje "nie płaci od
    kwartału mimo trzech upomnień".
    Jasne?

    BTW: znam kuriozalny przypadek przysłania wiele lat temu pewnej
    firmie upomnienia o ponadrocznej zaległości za telefon.
    Rok wcześniej wpłacili o grosz za mało :P

    pzdr, Gotfryd