eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-09 16:27:37
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl>

    >>>> Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    >>>> powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?
    >>>
    >>> To jest właśnie *ta* informacja.
    >>>
    >> Wiem, wiem. Wychodzę na ignoranta. Nie jest tak, że płacę "w taki
    >> sposób" bo jest fajnie, ale z innych przyczyn (finansowych) i gdyby było
    >> upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    >> wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    >> upominali, a teraz cisza. Cóż pozostaje czekać na włączenie kilka dni
    >> (po wpłacie).
    >>
    >
    > Na pewno w telefonie masz kalendarz. Wystarczy ustawić sobie przypomnienie
    > na odpowiedni dzień i problem rozwiązany.

    Znaczy cofną czas ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1