eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-08 20:39:50
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-08 22:26, Masterson pisze:

    >>> Przyznam bez bicia, że często zalegam z rachunkami (nie opłacam faktur
    >>> na czas). Czy operator może tak po prostu zablokować połączenia
    >>> przychodzące i wychodzące bez kontaktu i powiadamiania? Wcześniej
    >>> otrzymywałem informacje od operatora, że zalegam z opłatami, później
    >>> były blokowane połączenia wychodzące. Teraz bez żadnej informacji są
    >>> blokowane połączenia przychodzące i wychodzące.
    >>>
    >>> Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    >>> powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?
    >>>
    >>
    >> To jest właśnie *ta* informacja.
    >>
    > Wiem, wiem. Wychodzę na ignoranta. Nie jest tak, że płacę "w taki
    > sposób" bo jest fajnie, ale z innych przyczyn (finansowych) i gdyby było
    > upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    > wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    > upominali, a teraz cisza. Cóż pozostaje czekać na włączenie kilka dni
    > (po wpłacie).
    >

    Na pewno w telefonie masz kalendarz. Wystarczy
    ustawić sobie przypomnienie na odpowiedni
    dzień i problem rozwiązany.


    --
    Pozdrawiam
    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1