eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-08 21:22:18
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-08 22:26, Masterson pisze:
    > Wiem, wiem. Wychodzę na ignoranta. Nie jest tak, że płacę "w taki
    > sposób" bo jest fajnie, ale z innych przyczyn (finansowych) i gdyby było
    > upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    > wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    > upominali, a teraz cisza. Cóż pozostaje czekać na włączenie kilka dni
    > (po wpłacie).

    Skoro wiesz, że nie płacisz to dlaczego czekasz na upomnienia? Mogłeś
    się pofatygować do nich do biura z pismem, że zaplacisz w późniejszym
    terminie. Krzywdy by Ci nie zrobili.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1