eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących] › Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
  • Data: 2011-08-08 20:26:53
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek - Play [Wyłączenie połączeń przychodzących]
    Od: Masterson <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-08 22:24, JK pisze:
    > W dniu 2011-08-08 20:30, Masterson pisze:
    >> Witam.
    >>
    >> Przyznam bez bicia, że często zalegam z rachunkami (nie opłacam faktur
    >> na czas). Czy operator może tak po prostu zablokować połączenia
    >> przychodzące i wychodzące bez kontaktu i powiadamiania? Wcześniej
    >> otrzymywałem informacje od operatora, że zalegam z opłatami, później
    >> były blokowane połączenia wychodzące. Teraz bez żadnej informacji są
    >> blokowane połączenia przychodzące i wychodzące.
    >>
    >> Czy jest to zgodne z prawem? Wiem, że nie jestem bez winy, ale czy nie
    >> powinienem mieć informacji od operatora o odłączeniu usługi?
    >>
    >
    > To jest właśnie *ta* informacja.
    >
    Wiem, wiem. Wychodzę na ignoranta. Nie jest tak, że płacę "w taki
    sposób" bo jest fajnie, ale z innych przyczyn (finansowych) i gdyby było
    upomnienie odpowiednio wcześniej to na pewno bym zapłacił. No cóż moja
    wina i tyle, tylko dlaczego mojego znajomego upominają SMS'em, mnie też
    upominali, a teraz cisza. Cóż pozostaje czekać na włączenie kilka dni
    (po wpłacie).

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1