  • Data: 2011-08-19 23:11:07
    Temat: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-18 12:09, Borki&Pepe pisze:

    > * Nie chciałam faktury ale w paczce znajdował się dokument formularz
    > zakończenia zlecenia, w którym jest kwota naprawy 190zł

    No i koniec sprawy :)
    Jeszcze taka rzecz że nie ma że "nie chciałaś faktury" - oni mają
    obowiązek wystawić albo fakturę, albo paragon i Ci go dostarczyć
    niezależnie od Twoich chęci czy niechęci.

    Możesz im delikatnie zasugerować, że urzędy skarbowe zapewne przepadają
    za takimi sprawami gdzie firma bierze do łapy pieniądze i jest na to
    dokument (pocztowy o przesyłce pobraniowej), a kwota ta magicznie nie
    trafiła do ich kasy fiskalnej.

    > * Poprosiłam o dostarczenie mi nagrania - odpowiedziano mi, że usłyszę
    > je na sprawie w sadzie

    No to skoro wiesz co mówiłaś, to wiesz że nic takiego w sądzie nie
    usłyszysz.

    Zwykły naciągacz - kombinuje wyciągnąć dodatkową kasę.
    Przyczyną może być faktycznie to że jakiś pracownik popełnił błąd i
    teraz idzie w zaparte (albo nadal tkwi w tym błędzie), ale Ciebie to nie
    musi interesować.

    Ty miałaś umówioną cenę, po zapłaceniu której wydano Ci naprawiony
    towar, masz nawet tą cenę potwierdzoną w formie pisemnej na dwóch
    dokumentach (trudno mówić więc o pomyłce) i mogą Cię w takiej sytuacji z
    całą pewnością cmoknąć.

    Bo w to że nagłe podniesienie kosztów naprawy zaistniało już po nadaniu
    paczki na poczcie, to nikt normalny im nie uwierzy :)

    > Dzisiaj dostałam obraźliwego e-maila, w którym jestem zastraszana
    > sądem i kosztami sadowymi.

    Pokaż :)