eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy serwis fotoRe: Nieuczciwy serwis foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 20 Aug 2011 01:11:07 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto
    References: <e...@b...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <e...@b...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <4e4eed89$0$3495$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.250.25
    X-Trace: 1313795465 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3495 83.25.250.25:15964
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686188
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-18 12:09, Borki&Pepe pisze:

    > * Nie chciałam faktury ale w paczce znajdował się dokument formularz
    > zakończenia zlecenia, w którym jest kwota naprawy 190zł

    No i koniec sprawy :)
    Jeszcze taka rzecz że nie ma że "nie chciałaś faktury" - oni mają
    obowiązek wystawić albo fakturę, albo paragon i Ci go dostarczyć
    niezależnie od Twoich chęci czy niechęci.

    Możesz im delikatnie zasugerować, że urzędy skarbowe zapewne przepadają
    za takimi sprawami gdzie firma bierze do łapy pieniądze i jest na to
    dokument (pocztowy o przesyłce pobraniowej), a kwota ta magicznie nie
    trafiła do ich kasy fiskalnej.


    > * Poprosiłam o dostarczenie mi nagrania - odpowiedziano mi, że usłyszę
    > je na sprawie w sadzie

    No to skoro wiesz co mówiłaś, to wiesz że nic takiego w sądzie nie
    usłyszysz.

    Zwykły naciągacz - kombinuje wyciągnąć dodatkową kasę.
    Przyczyną może być faktycznie to że jakiś pracownik popełnił błąd i
    teraz idzie w zaparte (albo nadal tkwi w tym błędzie), ale Ciebie to nie
    musi interesować.

    Ty miałaś umówioną cenę, po zapłaceniu której wydano Ci naprawiony
    towar, masz nawet tą cenę potwierdzoną w formie pisemnej na dwóch
    dokumentach (trudno mówić więc o pomyłce) i mogą Cię w takiej sytuacji z
    całą pewnością cmoknąć.

    Bo w to że nagłe podniesienie kosztów naprawy zaistniało już po nadaniu
    paczki na poczcie, to nikt normalny im nie uwierzy :)


    > Dzisiaj dostałam obraźliwego e-maila, w którym jestem zastraszana
    > sądem i kosztami sadowymi.

    Pokaż :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1