    From: Uni <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Date: Sun, 12 Aug 2012 07:00:23 +0100

    W dniu 2012-08-11 23:26, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 11.08.2012 23:52, Uni pisze:
    [..}
    > Który po ponad roku dokładnie pamięta treść umowy, która jego nie
    > dotyczyła? I który jest dla stron obcy oraz towarzyszył tobie 24 godziny
    > na dobę od zawarcia tej umowy tak, żeby móc wiarygodnie świadczyć, że
    > umowa nigdy później nie uległa zmianie?

    Co tu jest tak zawiłego do pamiętania ?. Płaci czynsz i media których
    używa. Teraz zamontuję tam licznik na kartę - nie będzie już potrzebna
    umowa na media.

    [..]
    > I znowu: jaka była treść umowy w zakresie dalszego podnajmu/użyczenia i
    > jak ją udowodnisz?

    Wiedzą sąsiedzi jak kto siedzi - umowa najmu mieszkania była dla niego
    i jego żony, od kwietniu widziano tam co najmniej dwie inne osoby
    które na zamieszkanie tam nie miały ze mną umowy, nie było też mojej
    zgody na inne osoby. Sąsiedzi - mogą zaświadczyć że takie osoby tam
    zamieszkiwały.

    > Prawdopodobnie. Czyli nie wiesz.

    Nie wiem tylko który z nich był takim brudasem - ale to nie powinno być
    jakimś większym problemem bo za mieszkanie odpowiada tylko ten który
    miał umowę ze mną i dostał klucze.

    > Swoją drogą w budynkach wielorodzinnych z reguły inwazjami insektów
    > zajmuje się administracja budynku.

    Tak jest i tym razem - pytanie od początku postu brzmi czy mogę wystąpić
    o zwrot kosztów za dezynsekcję i za rachunki za media.

    > I pytanie dodatkowe: podatek został stosownie zgłoszony i opłacony?

    Nie został zgłoszony, ale o ile wiem to dochód w wysokości 400 zł nie
    podlega opodatkowaniu, jak przeliczę ten cały okres to dochodu będzie
    jakieś 220 zł na miesiąc, a jak do tego odejmę koszty zużycia gazu za
    który nie zapłacił, koszty dezynsekcji - to jestem na minusie.