  • Data: 2012-08-12 11:36:28
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Uni wrote:

    > No tak, ale jest świadek na to że tak się umówiliśmy.

    jezu
    masz:
    Art. 660. Umowa najmu nieruchomości lub pomieszczenia na czas dłuższy
    niż rok powinna być zawarta na piśmie. W razie niezachowania tej formy
    poczytuje się umowę za zawartą na czas nie oznaczony.

    Art. 74. § 1. Zastrzeżenie formy pisemnej bez rygoru nieważności ma ten
    skutek, że w razie niezachowania zastrzeżonej formy nie jest w sporze
    dopuszczalny dowód ze świadków ani dowód z przesłuchania stron na fakt
    dokonania czynności.

    a ja mam dziesieciu swiadkow, ze nie bylo zadnej umopwy najmu tylko
    uzyczenia.
    kiedy wreszcie zrozumiesz, ze mozesz sobie swiadkow schowac do d..