  • Data: 2012-08-12 11:28:24
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Uni <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-12 10:02, witek pisze:

    > A ja twierdze, ze umowa mowila, ze place czynsz i moge sie wyniesc w
    > kazdej chwili i przestac placic oraz ze moge podnajc mieszkani oraz
    > prowadzic w nim dzialalnosc gospodarcza.
    > I tez mam na to swiadkow.
    > No fakt, co tam, wielkiego do pamietania.

    No tak, ale jest świadek na to że tak się umówiliśmy.

    > na gaz i wode tez?

    Na gaz też, a na wodę będzie osobna umowa, jest licznik wody w mieszkaniu.

    > a skad wziales to "o ile wiem".
    > po za tym twoje koszty akurat sa twoimi kosztami, a nie dla US.

    Tak mówi prawo podatkowe, a koszty przecież można wykazać -
    to rachunki za czynsz, prąd gaz i wodę i teraz będzie za
    dezynsekcję, są też wpłaty na moje konto bankowe które nie
    pokrywają tego wszystkiego.