  • Data: 2012-08-12 17:27:40
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2012 16:47, Uni pisze:

    > Mieszkam i pracuję w jukeju :) - w Polsce tylko taki dochód mam jak to
    > mieszkanie. A teraz ten gość wygenerował mi takie koszty samego

    Rozliczony?

    > przyjazdu - przylatuję 20. bm - jak chcesz zobaczyć jakie to koszty
    > nawet "tanimi" liniami lotniczymi to wystarczy ze znajdziesz jedną z
    > nich np Ryanair lub Wizzair - wylot z East Midlands Airport do W-wy
    > i sam zobaczysz ile usuwanie karaluchów mnie będzie kosztować - tylko w
    > jedną stronę o powrocie nie wspominając. Całość koronują rachunki za
    > mieszkanie do spółdzielni, za gaz /za 11 mies. bo tyle mieszkał/ i
    > koszty dezynsekcji.

    Nawet jakbyś prowadził pełną księgowość, to mocno wątpię, żeby ten
    przylot dało się wpisać w koszta tego wynajmu.

    Podsumowując:

    1. jakąś umowę miałeś, ale za chiny ludowe nie udowodnisz jaką konkretnie

    2. nie masz dowodu na to, że te karaluchy pojawiły się najpierw w tym
    wynajmowanym mieszkaniu i to z winy lokatora - poza tym jak sam
    przyznałeś kontrola stanu technicznego sanitarnego całego budynku to
    "broszka" i koszt zarządcy

    3. masz bałagan podatkowy

    Jak pójdziesz z tym do sądu, to dobrze będzie, jeśli fiskus nie zrobi ci
    kontroli i nie zapłacisz żadnych grzywien za ukrywanie dochodów.