  • Data: 2012-08-12 16:47:49
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Uni <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-12 14:10, Andrzej Lawa pisze:

    > To co się mądrzysz?

    Przecież się nie mądrzę - po poradę do was tu na grupę przyszedłem tylko.

    [..}

    > Znaczy się poza tym wynajmem nie masz żadnych innych dochodów?
    > Bezrobotny bez prawa do zasiłku?
    >
    > To skąd miałeś kasę na mieszkanie?

    Mieszkam i pracuję w jukeju :) - w Polsce tylko taki dochód mam jak to
    mieszkanie. A teraz ten gość wygenerował mi takie koszty samego
    przyjazdu - przylatuję 20. bm - jak chcesz zobaczyć jakie to koszty
    nawet "tanimi" liniami lotniczymi to wystarczy ze znajdziesz jedną z
    nich np Ryanair lub Wizzair - wylot z East Midlands Airport do W-wy
    i sam zobaczysz ile usuwanie karaluchów mnie będzie kosztować - tylko w
    jedną stronę o powrocie nie wspominając. Całość koronują rachunki za
    mieszkanie do spółdzielni, za gaz /za 11 mies. bo tyle mieszkał/ i
    koszty dezynsekcji.