  • Data: 2012-08-12 15:18:50
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Uni" <c...@g...pl> wrote in message news:k06kvf$spi$1@inews.gazeta.pl...
    > Umowa zarówno na najem mieszkania i na media była na gębę, ale przy świadku.

    a teraz wyobraz sobie ze masz ta tresc zacytowac, a potem zrobi to swiadek

    jakakolwiek niezgodnosc oznacza ze sami nie jestescie pewni co zostalo
    rok temu powiedziane, a co bedzie sie dzialo jak w sadzie zjawi sie najemca ze
    swoim swiadkiem czy swiadkami....

    to raz

    dwa, on stwierdza ze tak bylo, ale przyszedles miesiac pozniej i stwierdziles
    ze zmieniacie to na miesieczny okres wypowiedzenia - slowo przeciwko slowu

    on mowi ze wypowiedzial umowe i oddal ci klucze po 8 miesiacach, ty ze nie
    znowu, jak zamierzasz udowodnic ze to sie nie stalo?

    > Mieszkał rok, robali nie było jeszcze do kwietnia br. Z tego co wiem od
    > sąsiadów to na koniec pozwolił tam komuś mieszkać poza moją wiedzą i zgodą

    jestes w stanie udowodnic ze bylo to zabronione i nigdy nie udzieliles mu
    takiej zgody? bo bedziesz musial

    > i najpewniej to się stało w ostatnim okresie najmu mieszkania.

    jestes w stanie udowodnic ze on ma z tym cos wspolnego?
    bo jak powie ze wyprowadzil sie ze wzgledu na robaki to bedziesz musial...

    > Wcześniej tam nie było żadnych robaków, nie było też na ten temat
    > skarg sąsiadów.

    ogolnie bez papieru w rece jestes na straconej pozycji - to ty musisz
    udowodnic wszystko na czym ci tutaj zalezy

    kwestie finansowe pomijam, pogadaj na grupie obok