    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Date: Thu, 21 Feb 2013 16:26:54 +0100

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Ani nie, ani tak. Może tak, może nie.

    Moje nie, to nie kategoryczne zaprzeczenie temu powyzszemu, "nie, nie
    ponisła" tylko negacja całości, założenia, które jest narzucone ze
    niejko oczywistym jest, ze ponisła :)

    Czyli zgadzam sie z Toba

    > Ale nie można zakładać, że na 100% by jej nie zakupił.

    czyli j.w. - zgadzamy sie w tej kwestii.

    > Ale też jakby nie miał 100 pirackich, to może miałby 10 legalnych. Więc
    > zarówno wycena na 100% jak i na 0% są błędne. Problem w tym, że bez
    > szklanej kuli i alternatywnej rzeczywistości ciężko powiedzieć jaki
    > procent byłby OK.

    Moze miałby 10 może miałby 100 może miałby 0. Co do tego zgoda. Ale
    wymaga szklanej kuli.

    NAtomiast pewne jest: założenie, że kupiłby 100% tego co ma w wersji
    "pirackiej" jest błednym założeniem.