  • Data: 2013-02-21 16:19:12
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 15:55, Liwiusz pisze:

    > No, zawsze możesz liczyć, że trafisz na jakiegoś dziwaka w prokuraturze
    > lub sądzie, który akurat będzie interpretował ten przepis zupełnie
    > inaczej niż cała reszta.
    >
    > A potem i tak zostanie taka kreatywna myśl uwalona w wyższej instancji.

    Ja nie kwestionuje sensownosci takiej interpretacji - jest logiczna.
    Program powinienem kupic i uzywac.
    Zwracam tylko uwage, ze przepis jest zle skonstruowany poniewaz jego
    doslowna interpretacja skutkowalaby czyms zupelnie innym niz rozwiazania
    stosowane w praktyce.

    BTW jak w praktyce wygladaja orzeczenia i zasadzone kary? Jesli
    oskarzony sie przyzna, podda sie karze, wyrazi skruche etc. to jaka
    grozi mu zwyczajowo kara za takie przestepstwo?

    Bo rozumiem, ze zadoscuczynienie na rzecz podmiotu, ktory poniosl
    teoretyczna strate to sprawa wtorna - tutaj musi zostac udowodnione, ze
    ktos poniosl strate, a nie, ze nie uzyskal dochodu.

    --
    jarek