  • Data: 2013-02-21 16:49:00
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 16:36, m pisze:

    > A to jest chyba akurat precyzyjnie określone jako 2krotność bądź
    > 3krotność ceny utworu.
    >
    > p. m.

    A jak ma sie kwestia udowodnienia, ze ktos poniosl strate?
    I serio sie nie czepiam tylko zastanawiam sie nad argumentacja.
    Zalozmy, ze kupiles ksiazke - legalnie :) i wszyscy, ktorzy mieli
    zarobic to zarobili. Nastepnie przeczytales mi ja wyslales paczka :)
    Ja przeczytalem i juz nie kupie - czy w takim razie narazilem wydawce na
    straty poniewaz NIE KUPIE?

    Kupujesz Windowsy, instalujesz i masz. Wysylasz mi plytke poczta, ja
    instaluje i mam. Czy w takim razie narazilem Microsoft na straty bo nie
    kupilem? Alez ja nie zamierzalem w ogole kupic - co innego gdybym
    wlasnie szedl do sklepu po Windowsy a Ty bys mnie spotkal i powiedzial
    "masz tu Windowsy, nie kupuj" - wtedy faktycznie narazilem Microsoft na
    straty :)

    Wiem, ze smieszna historia ale chodzi o sedno - czy NIE KUPIENIE jest
    narazeniem na straty czy nie.

    --
    jarek