  • Data: 2013-02-21 17:55:08
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.02.2013 17:27, Jarek Pudelko wrote:

    > Czyli innymi slowy wystawia mi fakture na program na kwote rowna
    > 3krotnosci wartosci rynkowej/ceny sprzedazy?
    > Ja fakture reguluje i sprawa jest zalatwiona?
    > De facto ponosze wtedy dwie kary?
    > Jedna za "uzyskanie w celu osiagniecia korzysci majatkowej" - np. rok
    > wiezienia oraz musze kupic program za 3krotna wartosc?

    Nie 2 kary, tylko jedna kara i jedno odszkodowanie/zadośćuczynienie.

    > Ale to jest kwestia wiary tylko mojego powiedzmy hmm oficjalnego
    > oswiadczenia - nie jestes w stanie udowodnic, ze zainstalowalbym
    > windowsy :)

    Nie miałbym zamiaru :).

    > zatem pozostaje niewinny do czasu udowodnienia mi winy (w
    > tym wypadku wina byloby potencjalne zainstalowanie windowsow)

    To jest kwestia wiary, bo jak już Ci pisałem wcześniej, to czy M$
    poniósł stratę czy nie, nie ma najmniejszego znaczenia w wymiarze
    odszkodowania, więc interesuje nas to tylko do bicia piany i
    dyskutowania o zasadności w/w :).

    p. m.