  • Data: 2013-02-21 17:27:55
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-21 16:14, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > A komputer miał za co? Czy też komputer takoż ukradł. No to ma 2
    > paragrafy KK a nie jeden do obskoczenia przed sądem.

    Dostał w prezencie, o oprogramowanie darczyńca nie zadbał.
    Jeszcze jakieś głupie pytania ?

    > Nie wiem, głośno wtedy było, ale żadnego ,,nalecianego'' nie znam. Może
    > nalatywali w innej okolicy.

    Te przypadki nalotów które znam miały właśnie takie powody
    jakie opisałem.

    > Tak czy siak, ci co się bali nalecenia, na lajnyksy nie przechodzili,
    > tylko co najwyżej pędzili do sklepu po nie-do-końca-legalnego-OEM-a.

    Spora grupa na pewno dokupiła windowsa, ilu z tego powodu
    zainstalowało linuxa nie dowiemy się bo i skąd.
    Ale zakładać że nikt tak nie zrobił to jednak przesada.