  • Data: 2020-01-26 17:38:13
    Temat: Re: Niektóre+ łamania Konstytucji nie są i nie były ważne. Walka toczy się o "listę rozbieżności ważności"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > "Ja, obywatel Rzeczypospolitej Polskiej, świadom podejmowanych
    > obowiązków policjanta, ślubuję:
    > służyć wiernie Narodowi, chronić
    > _ustanowiony_Konstytucją_Rzeczypospolitej_Polskiej_p
    orządek_prawny_"

    > Ale słowa są tanie.

    Przez osiem lat Tuska obrona Konstytucji łamanej w Starych Kiejkutach
    była ważna czy nią sobie PO premier cztery litery podcierał?
    Gdyby wtedy _przez osiem lat_ premier Tusk (PO) pokazał jak ważna jest
    Konstytucja to może bym teraz PO+ wierzył. Pokazał że Konstytucja
    taka ważna to nie jest, przyjaźń z USA była ważniejsza.

    Nasi sojusznicy stoją na straży Konstytucji RP (jak USA w Starych Kiejkutach).

    --
    A. Filip