  • Data: 2004-10-17 08:01:16
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: Sero <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "-=Spider=-" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś rozwinąć temat, co to jest??

    http://www.zalogag.pl/article.php/11/74/Wardriving.h
    tml

    Proponuje przeczytac akapit "prawo".
    Nie dosc, ze Spider'owi zarabali sprzet, to jeszcze za cos co jest
    calkowicie lagalne (o ile nic nie psules w tych sieciach, nie miales
    nieautoryzowanego dostepu do danych itd).
    Nie wiem jak ci udowodnia co robiles. Dla mnie to jest niewykonalne. Nawet
    jesli ktos posiada adres twojej karty sieciowej, ktora zostala znaleziona
    podczas przesluchania, to przeciez mozna go zawsze zmienic (chociaz pewnie
    i tak zmieniles przed "akcja" na jakis lipny).
    Tak na przyszlosc, to proponuje uzywac kismet, bo jest calkowicie
    niewykrywalny, nie wysyla zadnych pakietow, tylko nasluchuje.