  • Data: 2004-10-17 10:52:47
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cktbt1$q51$1@news2.ipartners.pl...
    > Przemek R. wrote:

    > Tak na marginesie: jakby policja zrobiła nalot... sama na siebie. Wyniki
    > mogłyby być interesujące :)

    Chyba nie. Ostatnio jak bylem pochwalic sie co wiem (znaczy sie wezwali mnie
    w pewnej banalnej sprawie) to mieli jakiegos tam starawego windowsa (98
    chyba, lub ME) i open office'a. Na upartego do spisywania zeznan i write
    windowsowy wystarczy.
    Gier nie zauwazylem :) Widocznie trafilem na pokoj w ktorym sie pracuje ( a
    to fart :)

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN