  • Data: 2004-10-16 18:03:38
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > byly podane juz na grupie i to nie jden raz.

    Podaj mi art. ktory zezwala policajntowi zabrac kubek, badz ksiazke z
    polki skoro narzedziem przestepstwa jest np
    noz a wczesniej wymienione przedmioty nie maja nic wspolnego ze sprawa.
    hmm?
    Skoro jest na dysku nielegalny soft, ALE komputer nie jest uzywany do
    nagrywania plyt (rozpowszechniania nielegalnych kopii)
    to moga co najwyzej zabrac dysk. Idac twoim rozumowaniem, skoro w takim
    przypadku mogliby zabtrac caly komputer
    "ktoremu nic do tego" to mogli by tez wyrzucic wlascicieli z mieskzania i
    zapieczewtowac je a dlaczego? bo komputer
    jest W mieszkaniu, idac dalej nalezy ewakuowac caly blok, a dlaczego? bo
    mieskzaniue jest w bloku ... itd itd.
    Nie uwazasz ze to treoche bezsensu?

    P.