  • Data: 2023-06-10 20:07:35
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2023 o 16:57, Kviat pisze:

    > To naucz się w końcu czytać ze zrozumieniem: "Pentagon przypomina
    > jednocześnie, że "powszechną praktyką jest przyjacielska wymiana lub
    > handel odznakami" w imię koleżeństwa i przyjaźni między członkami
    > różnych sił zbrojnych."

    Dobrze, że nie przypomniał, że ustanowiono to w związku z konfliktem na
    Pacyfiku, bo byś argumentował, że Generał wówczas nie żył.

    > Srutututu.
    > I czego znowu nie zrozumiałeś? Shrek od dłuższego czasu tłucze ci do
    > głowy, nie tylko nie należy, co nie wolno. Facet ma jakieś zaburzone
    > poczucie własnej wartości, skoro sobie taką pamiątkową przypinkę
    > przypina do munduru.

    Tyle, że Shrek nie ma racji. Bo ja rozumiem, co On pisze.

    > Bo nie wie. Czego nie zrozumiałeś?

    Nie rozumiem, czemu miałby cokolwiek wiedzieć. Równie dobrze mogli
    napisać, ze Burmistrz Nowego Jorku nic o tym nie wie.

    > Bo nie zna. Trudno żeby monitorowali każdą kurtuazyjną wymianę
    > przypinek. Czego znowu nie zrozumiałeś?

    Dokładnie masz rację.

    > Przesądzające. Gdyby to było oficjalne odznaczenie, to nie mieliby z
    > tym problemu. To nie jest odznaczenie z tajnej listy dla zasłużonych
    > agentów MI6 z filmów o Jamesie Bondzie. KGP wstydzi się, że ich
    > funkcjonariusz dostał takie odznaczenie i to ukrywa? Serio?

    Nie. po prostu nikt ich o tym nie informował, bowiem nie ma takiego
    obowiązku.

    > Skoro łatwymi, to dlaczego tego nie zrobisz?

    Bo to są tajne informacje i tylko mądrzy ludzie potrafią je zrozumieć.

    --
    (~) Robert Tomasik