  • Data: 2023-06-10 23:55:30
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2023 o 20:14, Shrek pisze:

    > Nie wiem. Zapytaj rzecznika prasowego k.o.mendanta czmu udzielił takiego
    > info.

    Info jest akurat dobre, tylko wnioski z tej odpowiedzi niezbyt trafne.

    > Ale odpisali jak odpisali i z tego wynika, że sprawa raczej śmierdzi, bo
    > pojechał do usa na szkolenie a nie do afganistanu na wojnę.

    :-)

    zacząłeś od "dzielnego pacjenta" - uważasz, że można sobie tym
    > mundur obklejać, bo ktoś boi się dentysty i dla niego to duże osiagnięcie?

    Jakby tak.ą odznakę nadała izba lekarska, to moim zdaniem by można.
    Trochę obciachowe, ale pytasz o prawo do noszenia, a nie to, czy bym nosił.

    --
    (~) Robert Tomasik